Red Fields

Liverpool Fc past, present, future

LIGA KUPA megitélése / Komoly vagy súlytalan "Mikiegérkupa"?

2016. október 24. 22:16 - Franko Mondó

A Tottenham lesz a szerdai ellenfelünk a liga kupában és ennek kapcsán jutott eszembe, hogy olvastam az egyik legjelentősebb LFC fan blogon anno egy nagyon jó írást, arról, hogy milyen véleménnyel vannak a Pool drukkerek, a hazai (FA & Liga) kupák megitélését illetően. Én ahhoz a nem elhanyagolható 35%-hoz tartozom, akik nem igazán díjazzák a Liga kupát, de még az FA kupát is csak módjával. Én egyszerűen nyűgnek tekintem a liga kupát, ami csak növeli az igy is magas meccs számot és ráadásul sérülés faktor is. Én simán beáldoznám, hogy még alaposabban tudjunk csak a bajnokságra koncentrálni... Persze azért a meccseket a kupában is megnézem . 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offside01.blog.hu/api/trackback/id/tr5511836107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása